pondelok 1. novembra 2010

Plnené kuracie rolky

Len tak ma napadlo, ako by asi chutilo mäso naplnené šunkou a syrom. Vzal som teda kuracie prsia a prerezal som ich po dĺžke na tenké platy. Tie som preložil šunkou a syrom a pomaličky som ich zvinul do rolky. Rolky som prepichol drevenou špajlou, aby sa mi nerozpadli. Do roliek som chcel vložiť o trošičku viac ingrediencií, no žiaľ sa mi tam okrem šunky a syra nevošlo nič. :(

Vzal som preto jankého misky a na dno som nalial trochu oleja. Rolky som naukladal na poolejované dno a medzi ne som strčil strúčik cesnaku a obložil som ich šampiňónmi, brokolicou a zemiakmi. Celé som to podlial asi dvomi decilitrami vody, do ktorej som rozmrvil zeleninový bujón. Nechal som to celé podusiť asi polhodinku a skvelý obed bol na svete. :D

0 komentárov:

Zverejnenie komentára