nedeľa 19. decembra 2010

Plnené kukuričné tortilly

Čo je to tortilla? Tortilla je kukuričná placka pôvodom zo španielskej kuchyne, ktorá sa španielskymi dobyvateľmi dostala do Ameriky a uchytila sa hlavne v Mexiku. My so Zuzkou sme sa k tortillám dopracovali vďaka obchodnému domu Tesco, ktoré máme hneď pod blokom. Tortilly sa predávajú v igelitovom balení, myslím, že po piatich kusoch. Tortilu je možné stočiť do rolky podobne ako palacinku, ale je možné preložiť časť okraja a vytvoriť tak kornútok. Práve takéto kornútky je možné naplniť rôznymi šalátmi podobne ako pittu. Ja som sa rozhodol naplniť tortilly mletým mäsom. Pomleté mäso som popražil na oleji a cibuli, zmes som dochutil soľou a korením, pridal som k tomu všetkému kečup a strúhaný syr. Tortillu som natrel tatárskou omáčkou a prikryl šalátovým listom. Potom som vytvoril kornútok, ktorý som naplnil už spomínaným mäsom. Bolo to výborné. Môžem iba odporúčať. :D

0 komentárov:

Zverejnenie komentára