nedeľa 19. decembra 2010

Po dlhšom čase...

Tak, po dlhšom čase sa opäť ozývam. Neviem, či sú nejakí ľudia, ktorí sledujú tento blog pravidelne, ak áno, práve im sú určené tieto riadky. Po dlhšom chrípkovom období som chcel zverejniť opäť nejaké tie recepty z našej kuchyne, no hneď nato sme museli vyriešiť problém, ktorý sa nám v domácnosti vyskytol a to bol náš špajz, v ktorom opadávala omietka. Opäť sme museli zavolať majstra murára (toho istého, ktorý nám prerábal bytové jadro), ten nám špajz nanovo omietol a vydlaždil. Potom sme novovyzerajúci špajz premerali a dali vyrobiť poličky jednej súkromnej firme. Konečne po montáži som si chcel vydýchnuť a napísať nejaký recept, ktoré sa mi zatiaľ hromadili na kúskoch papiera. V deň mojich narodenín mi zavolal otec, že zomrela stará mama (tá, od ktorej recept bol napísaný na tomto blogu ako posledný). Bolo mi to veľmi ľúto, pretože sme mali ešte nejaké tie spoločné plány do budúcnosti. Mali sme piecť vianočné bezlepkové pečivo a iné dobré veci. Stále mi je smutno. Život však ide ďalej. Pred nami sú prvé spoločné Vianoce so Zuzkou v našom novom byte, ktorý 1.1.2011 oslávi svoje prvé výročie. To si myslím zaslúži poriadnu silvestrovskú oslavu. Dúfam, že ak niekto teraz číta tieto riadky, tak na náš blog nezanevrie a bude naším verným fanúšikom a prispievateľom. Pripravte sa, začíname...

0 komentárov:

Zverejnenie komentára