pondelok 19. apríla 2010

Vitajte !!!

Blog... Aké čudné slovo. O čo vlastne ide? Aha, už som to vygooglil. Blog - skratka od slova web a log. Nebudem to prekladať, veď je to hneď jasné. Nejasná ostáva skutočnosť, kvôli čomu vlastne blogy existujú... Sú tu pre ľudí, ktorí sa nemajú s kým normálne porozprávať? Pre online maniakov? Kde koho? Neviem... Viem však s určitou presnosťou povedať, prečo práve ja som vytvoril blog, ktorého riadky práve čítate (aspoň dúfam). V čase písania týchto úvodných riadkov ešte s presnosťou neviem určiť, čo bude hlavným zameraním tohto blogu. Mám nejakú neistú predstavu, ako by mal tento blog vyzerať v budúcnosti, ale momentálne si nie som istý ani správnosťou formulácie tejto vety... Malý moment, rozmýšľam... Už to mám. Budem tu hádzať všetko, čo sa týka stravovania. Od zaobstarávania potravy, cez jej prípravu, až po konzumáciu. Bude to vôbec originálne? To posúdiť v tomto momente žiaľ nedokážem... Ostáva iba dúfať, že pozitívny výsledok tohto "experimentu" ukáže budúcnosť. :D

...asi by bolo dobré objasniť, prečo som sa vôbec rozhodol založiť tento blog. Vec je takáto. Pred nejakým časom sme spolu sa s priateľkou nasťahovali do spoločného bytu. Všetko by bolo krááásne, až na to, že nikto z nás nevie variť...

A sme doma. :D Niečo sme sa už však naučili... O naše skúsenosti a recepty sa radi podelíme. A keby náhodou tento blog nikto neobjavil, tak jeho obsah ostane iba pre nás a bude o nás. Bude to niečo ako úplne nový, prevratný typ kuchárskej knihy, ktorú po určitom čase vydáme určite ak knižne. :D Asi som to trochu prehnal... Každopádne, vitajte u nás !!!

0 komentárov:

Zverejnenie komentára