piatok 23. júla 2010

Polotovarová pizza

Asi som už raz spomínal poľskú firmu s názvom Bezgluten. Táto firma ponúka aj bezlepkové platy na pizzu. Keďže táto firma si zaobstarala aj webovú stránku (skôr e-shop) v slovenskom jazyku, uvádzam na ňu aj presmerovanie. Ide o tri predpečené platy cesta hrubé asi centimeter. Cesto je ochutené bazalkovým korením, takže po upečení je celkom chutné. Dnes sme sa so Zuzkou rozhodli takúto pizzu upiecť. Potrebujeme:

3 x predpečený polotovar na výrobu pizze
1 x kečup
1 x pizza korenie
6 x plátok šunky
6 x plátok syra na toasty
6 x šampiňón
1 x paradajka
1 x tvrdý syr na strúhanie
1 x olej

Najprv som poolejoval plech, na ktorý som k sebe uložil všetky tri platy predpečeného cesta. Jeden plat cesta je približne 10 x 10 centimetrov veľký. Platy som natrel kečupom a ten som prikryl šunkou a tú šampiňónmi. Na šampiňóny som položil toastový syr a ten som prikryl kolieskami paradajky. Takto pripravenú pizzu som vložil do rúry predhriatej na 200 stupňov. Po desiatich minútach som si spomenul, že som zabudol na pizza korenie a tak som rúru otvoril a pizzu korením posypal.Okrem korenia som na pizzu naniesol aj postrúhaný syr a pizzu som dal do rúry na ďalších 10 minút. Polotovarová pizza je výborná, hlavne keď ju zapíjate červeným vínom, ako my. :D

0 komentárov:

Zverejnenie komentára