štvrtok 22. júla 2010

Živánska pochúťka s čerstvými hubami

Dnes som bol opäť na hríby. Priniesol som domov iba päť kúskov, z toho boli dve tretiny chrobačné. Hríby som obvaril v slanej vode a nevedel som, čo s nimi. Popražil som ich na čerstvej cibuľke a dochutil soľou a čiernym korením. Volám s matkou. Dostal som skvelý tip na jednoduchú večeru. Volá sa to, že živánska pochúťka s hubami. Čo potrebujeme? Potrebujeme:

1 x väčšia cibuľa
5 x jedlé hríby
1 x olej
1 x soľ
1 x čierne mleté korenie
1 x mletá červená paprika sladká
1 x kúsok kuracieho mäsa
2 x stredneveľký zemiak

Do nádoby v ktorej som popražil hríby som vhodil na kúsky pokrájané kuracie mäso (ktoré som tesne predtým rozmrazoval v mikrovlnke presne desať minút) s na kocky pokrájanými zemiakmi. Celé som to popaprikoval a premiešal. Podlial som to asi dvoma decilitrami vody a nechal dusiť približne 15 minút. Počas tejto doby nám celý byt prevoňal bríbami a na mňa čakala chutná večera. Mňam. :D

0 komentárov:

Zverejnenie komentára