sobota 15. mája 2010

Intuitívne varenie

Možno ste si všimli, že v receptoch neuvádzam presnú gramáž pre potraviny, ale iba ich množstvo v kusoch (v budúcnosti sa trošičku polepším). Nehnevajte sa na mňa, ale všetky recepty, ktoré som v tomto blogu zverejnil, som spísal na základe vlastnej skúsenosti, ktorú som získal pri varení jednotlivých jedál. Ani sám neviem presne, koľko a čoho som pridával. Napríklad, keď varím cestoviny, tak už viem od oka určiť dávku pre jednu alebo dve porcie. Taktiež pri príprave mäsa viem, koľko mäsa v surovom stave mi treba na prípravu obeda pre dvoch. Každý človek má rád niečo iné a preto si myslím, že nikto nepôjde presne slovo po slove podľa mojich receptov (to by teda dopadlo). Ja osobne najradšej varím intuitívne, ostatnými receptami sa nechávam iba inšpirovať a dúfam, že aj tento blog by sa dal aspoň zďaleka nazvať inšpiratívnym. Na druhej strane, zatiaľ som nezverejňoval také jedlá, pri ktorých by ste museli množstvo striktne dodržiavať... :D

0 komentárov:

Zverejnenie komentára